Nu var det klippt

Blev inte som jag tänkt mej alls idag, istället för att inte göra nånting och kanske gå ut och gå har jag varit och klippt mej. Ringde för att boka och då hade hon precis fått ett återbud så den tiden var jag inte sen att tacka ja till :) Några centimeter kortare, tjae kanske tillochmed en decimeter? Uppklippt och fräscht och som vanligt är jag skit nöjd. Och det beror på frisören helt klart, kommer aldrig att klippa mej nånannanstans eller hos nån annan för har aldrig annars varit så nöjd som jag är efter att ha varit där.

Förresten fick jag en försenad julklapp av älsklingen idag med som inte hade kommit innan jul, presentkort 500:- på brandos.se och jag vet exakt vad jag ska lägga dom 500:- på. :) Nån som kan gissa?






Kommentera
Postat av: DB

Tack Sandra! Dagen har varit super :)

2011-12-29 @ 20:59:14
URL: http://bizzare.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0