Mina julklappar


Fina korgen full i smått&gott som jag fick av Emelie.


Från Sandra, här var det jag och Sandra som tänkte lika eftersom jag också gav prydnads cupcakes till henne också :)

 
Detta fick jag av älsklingen, så kul med symaskin. Nu jädrar ska det pysslas och sys! :) <3 Tips på nåt ställe att beställa tyger ifrån förresten?


Från Pappa&Ingela, svarta ljustakar med vita blockljus till och 500:- på Kappahl


Av mormor fick jag 2 påsar Twist och 2 stycken Tupperware Space makers =)


Ett cupcakes ställ fick jag av Linnea. 200:- på Lindex av min fina syster och av mamma fick jag 100:-


Har fått så himla bra och användbara presenter, tack allihopa! Imorn får det bli en tur på staden och mellandagsrean :P





 

 


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0