2011 blir till 2012

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Fick Wilde och med det blev mamma, hela det livet är/var nåt helt nytt. :)

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inga som vanligt.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja flera stycken, flera gamla arbetskamrater, klasskamrater, några nya vänner och såklart finaste Emelie. Massa bebisar överallt. :)

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej

5. Vilka länder besökte du?
 Jag har hållt mej på hemmaplan även i år.

6. Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012?
Nej inte direkt, visst saknar man alltid den saken, dom pengarna osv men inget stort eller viktigt har saknats. Eller jo för fasiken, SNÖN på julafton. Men annars så ;)


7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
Den 11 januari kommer aldrig att glömmas, heller inte andra stora dagar under året som dop, första julen m.m.

8. Vad var din största framgång 2011?
Hela detta året har varit en framgång på sitt sätt med allt som har hört till.

9. Största misstaget?
Inget?


10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Förutom ett gäng förkylningar och en magsjuka har det inte varit något värre.

11. Bästa köpet?
Hmm, bilen kanske?

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Bilen som kostade några kronor, Ullared har även fått en del pengar och för att inte tala om Wilde. :)


13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Wilde, älsklingen och fina vänner.


14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?



15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
 Gladare

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Jag vet inte, tror jag är nöjd med vad jag gjort och känner inte att jag skulle ha gjort mer av något.


17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Svarar återigen vet inte.


18. Hur tillbringar du nyår?
Nyåret ska tillbringas med Emelie och hennes familj,blir ganska lugnt. Ett par cider och en trevlig kväll tror jag bestämt. 

19. Blev du kär i år?
Det var jag allt redan de.


21. Bästa boken du läste?
Läst en massa böcker, tror jag läst alla Maria Wern utom 1. Även en hel del bra verklighetsbaserade så jag kan inte välja. Eller jo jag söger nog Maria Wern ändå...


22. Största musikaliska upptäckten?
Tror inte jag har gjort nån stor upptäckt

23. Något du önskade dig och fick?
Wilde var önskad och honom fick vi.


24. Något du önskade dig men inte fick?
Ähum ne tror inte det...

25. Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Hade familj och vänner här, åt sallad och tårta. Kvällen firades sen med Jessica, några cider och en rosa panter på Tuppen. Eller ja så firade jag allafall att jag fyllde år, själva dagen var en veckodag och den firades med Pappa, Ingela och mina två hjärtan på Duse.

26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Det finns alltid, en miljon, bättre väder, snö på julafton m.m. Kan räkna upp tusen saker ;)

27. Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
Leggins, långa tröjor/linnen och mina älskade converse.

28. Vad fick dig att må bra?
Livet i allmänhet, vänner, Wilde, tryggheten och kärleken.

29. Vem saknade du?
Ingen

30. De bästa nya människorna du träffade år 2011?
Har träffat en hel del nya härliga människor i år, men tjejerna i föräldragruppen är klart årets bästa nya männsikor. :)






 






 


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0