1 december och julklapps babbel

1 december idag och julen närmar sig med stormsteg! Bara snön som fattas, fasiken vi som tillochmed köpt en snöslunga? Den kan gott och väl ta och komma nu.

Jag längtar iallafall galet mycket till julen, Wildes första jul och den ska firas med dunder och brak. Visst kan man resonera som så att han är för liten, förstår inte, bla bla bla men jag resonerar att det är hans FÖRSTA jul. Våran första jul med honom och visst fan ska det firas med ett helt berg av paket. Sen behöver inte paketen kosta flera hundra/tusen kronor. Nej han får lite inredning, lite kläder och en del leksaker. Och samma sak blir det sen när han fyller år, en blandning. Även önskelistan ser ut på det sättet. Kläder strl 86, leksaker som passar hans ålder och saker till rummet. Till rummet tänker jag Disneys bilar, Jabadabado och Kids concept. Kläder är valfritt. Leksaker likaså bara dom inte är Ej för barn under 3 år. ;)

Min egen önskelista är inte nåt värre den, men Laila Bagges Rock romance luktar riktigt gott, presentkort är alltid lika uppskattat. Vart då? På nåt ställe jag gillar såklart, HM, Lindex, Gina Tricot, Ikea eller varför inte Boys n girls? Ser verkligen ut som ett troll i håret och skulle behöva klippa mig igen. ;) Annars önskar jag mej mysiga saker, som doftljus, presentförpackningar och sånt.







=)




Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0