Shopping makes me happy del 2

Efter jobbet igår bar det som sagt av till karlstad, och vi shoppade =)



Nya pyjamser&ett par strumpor, ursöta ugglor minsann.


Blåa ugglor, och en basbody.


Blev lite brunt också, fastnade för byxorna och då fick det inhandlas matchande överdelar. Dessa kläderna ska han ha när det blir dags för fotografering men eftersom jag köpte 80 får vi nog vänta en månad innan vi bokar fotografering =)


Var förbi Åhlens och fick en ny Dagispåse och den innehöll detta =)

Annars handlades det bara en himla massa mat och behövligheter, och vit färg till sovrums möblerna så nu ska det målas. På väg hem var vi förbi Anna och jag fick mej en hel kasse kläder och annan skötväska. Fanns allt några guldkorn i klädpåsen, bland annat en hood tröja med ja gissa va? Ugglor såklart =) En skjort/tröja och en hel del fina bodysar&mjukisbyxor. Väskan verkade helt okej också, inte så mycket större än min men rymligare ändå för den såg inte ut som en boll när jag flyttade över grejerna.

Nu blir det snart till och göra oss iordning för Nysäter&marknad. Och så måste jag åka och köpa tvättmedel för det glömde vi såklart igår..


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0