Sagostund


Mys


Kommentera
Postat av: Mli

Är den boken från go-boken ?



Jasså ,, ja men det kan nog vara en bra ide att göra så..

Jag har tänkt lite ås jag med,, att jag ska vara med ett tag och sen gå ur så det inte blir en massa samma saker och sen gå med igen :)

Tror du man får starpaket igen då om man skulle gå ur och gå med typ ½ senare ?



Jag vet det är skit dyrt om man ska köra det seriöst , för man måste ju iaf gå 2 ggr/v i några måna´der om man ska ha resultat

Hehe ja du får kolla på bugg isället,, då kan du grunderna redan med:) Yngves dans skola eller vad hette det som vi var med i när vi var små ? :)



Ja just det,, jag hör av mig på telen senare idag så parat vi mer :)

2011-08-17 @ 09:56:38
URL: http://mliisme.blogg.se/
Postat av: Mli

ja just de, det glömde jag nog säga ^^

Var så inne i vägning och blöjbyte och ammning ;)



Träffade iaf hon vi har på bvc igår innan jag gick där ifrån så då mätte vi henne med och hon tyckte inte det vra nån fara så länge jag inte tycker att de blir jobbigt eller att nova kissar mindre osv :)

2011-08-19 @ 09:40:13
URL: http://mliisme.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0