Onsdag

Nä dags att uppdatera läget tror jag, kan inte förstå att jag ens fortfarande har läsare men det har inte ens minskat vad jag kan se. Jaja det är ju trevligt iallafall :) Jag jobbar som vanligt får jag väl säga, livet som heltidsanställd i BE är hårt. TUR att man åtminstone har ett par stjärnor att jobba med, hur skulle man annars orka?

Sitter och längtar efter helgen, en hel del trevligheter väntar och det är efterlängtat. På fredag bär det av till Karlstad med mina hjärtan. Vi ska handla både det ena och det andra. Färg till sovrums möblerna, smink till mej, pyjamaser till skrutten, en snabb tur på ikea och den traditionsenliga storhandlingen på maxi. Jag gillar! :) På fredag ska jag även ta svängen förbi Anna i Vbro och köpa mej en annan skötväska av henne. Hoppas jag ska bli nöjd med denna, tycker våran vi har nu är alldeles för liten..

På lördag blir det Nysäters marknaden med Emelie&fam, jag tycker helt klart att det är den mysigaste marknaden. Lite choklad ska inhandlas, så hoppas jag att favorit stället ska finnas i år med och så kanske skrutten får sig en ballong denna gången. :) Hoppas även på vädret, för fy fasiken vad det regnade sist.

Efter vi har varit på marknaden blir det hem och umgås med syster, hon ska hjälpa mig att slinga håret en gång till och så ska vi äta pannkakor. Har längtat efter pannkakor i hundra år tror jag..

Nej nu ska jag spana på tven en stund och sen får det bli sängen. Är riktigt trött men det är ju inget ovanligt  visserligen..


Lelle grisonge! ♥


Kommentera
Postat av: Gitsie

Och jag förutsätter att jag är en av stjärnorna. ;)

Ses om en stund. Kram

2011-08-25 @ 05:48:21
URL: http://gitsie78.blogg.se/
Postat av: mli

Har ni köpte en hokuspokus !?



Hehe tack , det tar sig ;)



Okej men jag tar med det på lördag . har nog lika mkt till är hemma :)

2011-08-25 @ 08:57:46
URL: http://mliisme.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0