Lördag

Lördag var det nu ja, har varit i Åmål med Ingela på förmiddagen. Vi var på tivoli MIO, tyckte iallafall Wilde som var hel nöjd med att gunga i diverse olika hamockar, gungstolar och gungsängar. Jätteleende på läppar och glittrande ögon :)
Nu är vi hemma och laddar för kalas, eller ja har varit hemma ett par timmar men men. Tvättar gör jag och känner mej lite less på förstörda kläder. Måste hitta nåt super medel mot spy fläckar nu, fläckar från mat är ju helt omöjliga att få bort :S Nån som vet när spybebisar brukar sluta förresten? Det var ett par lugna dagar här för ett tag sen men nu är det som vanligt igen.. Inte så illa som den dagen med 12 ombyten men går minst 4-5 varje dag.. 

Förresten fick jag mitt schema igår, om man nu kan kalla det för ett schema. Jag blev ganska besviken kan jag säga, jag fick 3 turer till veckan och 2 veckan efter det resten ringer dom om. Är INTE ett schema i mina ögon och jag som var så glad när jag skulle få några veckors schema. Hade varit så skönt att få veta när man är ledig och inte, kunna planera in saker som babyträffar och så men det går ju inte ändå nu.. Sen vet jag väl att det är så det är när man är anställd i BE men det är liksom grejen med att jag blir tillfrågad om jag vill ha ett schema och sen får jag inget schema ändå..  Jaja, på måndag kör vi igång iallafall så se upp i skogarna! Hade förresten tänkt att vara nyttig och cykla till jobbet varje dag, pjuu tror inte jag cyklar till Nysäter va? Nä får komma på nåt annat sätt att vara lite extra nyttig, inget fika kanske? Eller nåt...

Nej nu ska jag ta itu med dagens stora problem, vad fan ska jag ha på mig? Nya toppen kanske? Och vad ska Wilde ha? Han är iallafall lättare att hitta fint till än mej så det ska inte vara något problem. Nåt av det nya från igår kanske skulle sitta bra? :)




Kommentera
Postat av: Jessica

Okej, kanske skulle införskaffa mig sådana till Nova då. Kanske Esska kommer med såna också så Liam kan få några, Nova är ju som besatt av sina "anketuttar" ha ha.Hon hade tillochmed bägge anketuttarna i munnen härom dan! ha ha

tack du, den är från gekås, sandra köpte den ifjol när vi var nere, men hon använde den aldrig, så jag norpade den :))

2011-08-07 @ 12:33:19
URL: http://aaceton.blogg.se/
Postat av: Jessica

Vart hittade du napparna då? Ica eller?

Yes, ullared är bäst :))

2011-08-07 @ 13:19:08
URL: http://aaceton.blogg.se/
Postat av: Jessica

Stora Ica eller?

2011-08-07 @ 23:28:31
URL: http://aaceton.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0