Jag vill ha...

en ny vagn.. Absolut inga fel på vagnen vi har men jag är så sugen på en ny ändå, en lite lättare/smidigare och i rolig färg. Nån av dessa kan jag absolut tänka mig, Emmaljunga scooter 2,0.



Nackdelen är att inte handtaget är vändbart och jag vill ha koll på han änsålänge så det får nog vänta tills våren, dessutom finns det väl större prioritering ekonomiskt också för den delen eftersom jag inte har några planer på att sälja Cresenten utan ska ju bara ha en till.


Kommentera
Postat av: 4-barnsmorsan från himmelohelvete

Kan rekommendera sån vi köpte till Nikki nu, skitsmidig och vändbar, Liggläge är det också=) 1000spänn så den var ju billig med=))



ROligt med vagnar ju o man kan aldrig ha för många hehe



2011-08-04 @ 22:16:08
URL: http://www.himmelohelvete.com
Postat av: Mimmi

Ja detta med vagnar är verkligen inte lätt. ;) Vi är inne på våran fjärde vagn nu. Haha. Jag blir aldrig nöjd. ;)

2011-08-06 @ 13:14:18
URL: http://emiliemimmijohansson.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0