Full fart

Idag har det varit full fart sen jag slog upp dom blå, härligt! Började morgonen med mysmorgon med min skrutt, (något jag saknar galet mycket när jag jobbar.) 

Vid 9,30 skulle Emelie&Nova hämtas på bussen och vi drog iväg mot Nysäter. Gick där och spanade i drygt 2 timmar innan regnet anföll och vi bestämde hemfärd. Körde hem henne och sen hem med oss, syster&mamma kom hit och Michaela gjorde slingor på mej medans mamma tog en promenad med skrutten. Sen fick det bli mammas pannkakor med grädde&sylt. MUMS!

Efter dom hade åkt satte jag mej med alla kläder och saker som ska lämnas till barnloppisen på skördfesten. Vilket pill, får hoppas det blir värt de. Efter det fick jag för mej att göra ett lass med köttbullar så nu har vi frysen full. Gott med hembakta köttbullar.

Nu var det iallafall kvällen, skrutten fick sej ett bad och somnade gott strax efter 19 och jag sitter här nu. Tven(parabolen) är knäpp så blir en tyst kväll för min del. Vet inte om det hände nåt vid åskan? Den funkade iallafall innan jag drog ur alla sladdar men nu står det "Den mottagna signalen är för svag" Står alltid så när det regnar eller snöar mycket men gör ju inget av det nu? Jaja jag har datorn och en ny bok så mej går det ingen nöd på ändå så.



Här kommer några bilder från dagen:




Dagens inköp, förutom detta blev det även en haklapp till skrutten "Jag älskar mamma", servetter, bakformar, kryddor och marknads choklad.


Avslutar med gosbebis:


Kommentera
Postat av: Mli

De var så lite så :)Tack själv för igår :)

Kul att ni tyckte om dom :)

2011-08-28 @ 18:22:39
URL: http://mliisme.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0