Sen sist

Dåligt med uppdatering här, så vad har hänt sen sist då?

Jag har köpt en ny bil, i fredags åkte jag,pappa,Ingela och Wilde till Ed och med mej hem följde en fin fin passat och jag är riktigt nöjd, älskar min nya bil. Bye bye 855a som gäller nu, nån? Säljes billigt för det finns lite att fixa med.




Igår var det lördag för den som inte visste det, på förmiddagen tog jag och Wilde en tur ut på stan. Letade jacka till han och skor till mej. Blev ett par nya promenad skor eftersom jag får ont i fötterna av mina gamla. Hittade dessvärre ingen jacka så får bli en tur till Karlstad nån dag, hade tänkt nästa helg men där gick inte planerna ihop så får bli till veckan om jag får nåt sällskap dit.. :) 

Igår klockan 13 var det dags för dop, lilla Liam som skulle döpas. Och jag vill nog påstå att det gick himlans bra, jag var nervös innan att Wilde skulle bli jätte ledsen i kyrkan så vi skulle behöva gå ut och missa allt eller på kalaset sen som han brukar kunna bli ibland när det är masigt och mycket folk men han var så snäll! Gos ungen min. Dopet var för övrigt fint, och det bjöds på smörgåstårta och bakelser. Mums!



Uppklädda och fina =)



Liam



Bilder från dop kalaset


Igår kväll åkte vi till Åmål och fick med oss en bil till älsklingen också, så nu har vi bytt upp oss bägge två. Vita passaten är redan såld den.
När vi kom hem sen blev det myskväll och I rymden finns inga känslor. Halv kul film men slutet? Fick dom bråttom? Sen sängen, tant behöver sin skönhetssömn! Skrutten har sovit i nästan 11 timmar han, somnade vid 19 igår och sov sig genom både Åmålstur, avklädning och film för att sen sova ända tills 5,45. Härligt!

Idag då, tror det får bli trädgårdsfixande, innefixande och lasta kärra med skräp så får jag försöka ta mej iväg till soptippen imorn innan skruttens vaccin.
Sen har vi inga planer, vet som tidigare sagt inte reaktionen på vaccinet så har morgondagen och tisdagen helt utan planer för skruttens skull.


Nej nu får det bli en kopp kaffe till innan vi sätter igång och grejar. Hoppas alla får en fin dag =)





Kommentera
Postat av: Denisa

Ja, idag fick jag tom. ta av mig till linne och termometern visade 20 grader :D



Vilka fina mamma-son kort du lagt upp!

2011-04-10 @ 22:25:04
URL: http://bizzare.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0