Ännu lite mera nytt

Har haft en härlig dag på Bergvik med Emelie idag, huvudsyftet var att byta Wildes jacka men det blev också en del shopping. Har dock "skött" mej och inte gjort av med onödiga pengar eller köpt massa onödigt heller för den delen. :)


Detta blev det istället för jackan, sommar pyjamaser i härligt sailor stuk och en skallra. Likadan som jag köpte sist men det var visst en fyrfotning som också ville ha skallra så Wilde fick klara sej utan den. Tur att jag är snäll och köper en ny ;)

 
Halva rea priset på Kappahl och jag är riktigt nöjd med mina fynd. Grå body 20:-, grön body 25:- Luddfleece 50:- Mössan var ordinarie och dyrast med sina 59:- Behövde väl ingen mer mössa men tyckte den var fin :)



Till moi, duschcremer som är jätte töntiga men luktar gott, puder, solglasögon, underkläder och ett par mjuka jeans leggins som jag nog ska ha på dopet.


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0