Hej söndags känslor

Fel fel, hel fel att det är måndag idag. Jag har söndags känslor, det har dessutom varit en typisk söndag här idag. Jag har grejat, plockat, städat och dolat här inne medans älsklingen har hållt sig ute hela dagen lång. Lilla skrutten har varit goaste ungen hela dagen och jag har fått hur mycket som helst gjort. Topp! :) Har påbörjat projekt med att få ordning här i huset, gått igenom alla sängkläder, gardiner och sånt som legat sen flytten idag. Slänga,spara och tvätta. Även mina skor har fått sig en omgång och blivit några par färre.

61an har blivit utbytt idag också och är ersatt men ett Hot rod projekt. Kan nog bli bra det, kul grej! Har varit en massa folk här, grannarna och vänner till älsklingen. Även en civil-snut hade vägarna förbi och stannade bil och motorcykel precis utanför. Synd att han inte passade på att ta idioten i 740in som lär köra ihjäl nån av katterna nån dag som den kör. :S

Hade en alldeles underbar sovmorgon idag förresten, till TADAA 08,00! Vad är det för fel på mig? Kan säga att imorse var det 3, jag höll på att kissa ner mej och svälta ihjäl. Och som inte det var nog rök Wilma och Sally ihop och jag lovar att dom åkte ut ur sovrummet illa kvickt men skadan var redan skedd.

Imorn är det iallafall vardag igen och jag hoppas att paketet med Wildes snygga jacka ska komma. Aldrig beställt från Lindex förut, brukar dom vara snabba tro?

Nä nu ska jag kolla runt en sväng och sen ägna en stund åt tven innan det är sovdags.


Gos ungen! :)


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0