Shopelishopshopshoppat

Nej nu gick det inte längre så numera ligger en beställning hos Jotex med mitt namn på. Blev visst alldeles jul tokig en sväng, ahhhh längtar!! Så julgardiner beställt ggr 3, köket,sovrummet och ett till rum(dom var billiga dom sista 29:-). 2 Vinröda runda mattor till hallen upp, glömde visst rosa/lila för vinrött var finare. En kandelaber till byrån som jag ska köpa till hallen uppe. Draperier till hallen uppe, ska hängas in mot blå rummet och mot katt toan. Och till sist nya sängkläder, vita med röda hjärtan. Ja jul sängkläder alltså, som matchar gardinerna :) Tidigt att prata jul, jo kanske det men jag rycktes med i allt det mysiga.. Och så hängde det med jul belysning med. Tur att jotex brukar vara segast i stan med att skicka ut iallafall, kommer väl i slutet av oktober eller så tror jag det stog.


Hallen..

Resten:

Det är mycket kul rea på jotex nu förresten :)


Kommentera
Postat av: Sandra

De där transparenta med stjärnor på har jag och det är skit knepig kvalitet på dom. Bara skrynklar sig och är typ stela i tyget :S

2010-09-18 @ 01:29:39
URL: http://sandranylen.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0