Marknads fredag

Fredag var det här, har haft en fixar gubbe här som skulle laga micron men han lyckades visst inte så får vänta ungefär en vecka till tills han har fått beställa nya delar. Jag tyckte nog att dom borde ha bytt ut den? Fabrikationsfel efter ett halvår och så ska den lagas? Bara hoppas den jäkeln går som den ska sen!! Fixar gubben hade då inte mycket hyfs får jag väl tillägga, gick in med skorna på sej, råkade sparka till Wilmas vattenskål som jag dessutom hade ställt bort så den inte skulle vara i vägen och sen trampade han runt i köket och lämnade smutsiga sko spår överalltTack o tack, nu fick jag iallafall köksgolvet städat 2 gånger på samma förmiddag.

Väntar på att klockan ska bli 3 nu, då ska jag och hjärtat ta en tur på marknaden och sen väntar återigen jobb 18-22,30. Undrar om man ska hitta något kul på marknaden, enda planen är för ovanlighetens skull marknadschoklad. Bara hoppas den bästa är på plats. Sen skulle jag vilja ha en sån sjal jag köpte förra året fast i en annan färg, kanske inte så troligt att samma ska till och stå där men kan ju alltid hoppas. :) Får visst hämta ut väskan sen med, snacka om att leverera snabbt. Lite väl snabbt kanske tillochmed, behöver den inte förrens om 3 månader :)

Nej om jag skulle fixa lite snabb lunch nu? Och invänta mamma som skulle kika förbi.


Hoppas alla får en fin fin fredag!










Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0