Måndag

Uhu bara 3 dagar kvar, bävar mej för att semestern ska vara slut. Är alldeles för trött av allt olika ont och all halsbränna som förstör min nattsömn. Puh! Tur som fan att det kommer vara värt det gånger 1000 och lite till i slut ändan, för det är ju för den goda sakens skull även om jag kan verka vara en riktig gnällkäring för stunden. Men med all rätt tycker jag, jag får gnälla för att det gör ont och är jobbigt!


Men nu ska det vara färdig gnällt för idag, helgen har varit lugn och fin. Inte gjort många knopen alls vill jag lova. I lördags var vi iallafall duktiga och städade ur källaren, välbehövligt kan jag säga! Igår hände ingenting i princip, så idag ska jag ta nya tag. Mormor skulle nog komma hit och vi ska greja ute lite, ska riva klart det sista på tapeterna uppe i hallen och sen senare ska vi väl försöka komma iväg och fixa tapeter. Ja jag vet, jag säger det hela tiden. Men idag ska vi väl få med oss bilen som ska till karlstad också och med det komma iväg. Just de ringa Ikeas jävliga kundtjänst igen, wish me god luck!


Resten av mina lediga dagar ska gå i hemmets tecken, ett måste nu. På onsdag kommer en mäklare hit och ger oss en muntlig värdering på huset. Ska bli spännande och se hur mycket värdet har ökat :) Sen kan lånen läggas om m.m. Blir nog bra detta, bara det blir klart!


Nu ska jag kila vidare, lika bra att sätta igång innan jag fastnar här.






Kommentera
Postat av: Denisa

Klart man får gnälla hur mycket man vill =)



När vi gick valpkurs sa dom bara massa dåliga saker om flexikoppel så det kör jag aldrig med. Fast jag vet inte riktigt varför det skulle vara så dåligt, men tror dom sa att man inte lär sig kommunicera ordentligt med hunden om det rycker i kopplet osv. Hur funkar det för er?



Långlinan kör jag överallt, på trottoarer, grusväg, skog, överallt. På så sätt är hon lös, fast jag hinner lättare ifatt henne om jag ser att hon viker av trottoaren mot en bil, blir sugen på att hälsa på en människa osv. Fast samtidigt är långlinan bökig för man måste hålla koll att den inte fastnar överallt och tex när man går över vägar får man vara snabb som tusan med att få över den :P



Men det funkar iaf..

2010-09-13 @ 11:13:41
URL: http://bizzare.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0