Lilla bebis


Gårdagens stora uppdrag var att införskaffa många saker till Krypet, och så blev det! Inköpen som gjordes var följande:
Babygym
Plastad frotte
Mysig overall
Kudde,täcke
2 st pyjamas en strl 56 och en 62
Mysiga tossor
Liten halsduk
Gosig grå filt
Shampo&badolja,tvättservetter
Nappflaska,napphållare,flaskborste
Borste
Strumpor
Skötbädd

Jag känner mej riktigt nöjd med detta och nu är det inte mycket kvar att inhandla. Kvar på listan är dock:
Madrass till spjälsängen
Byrå
Skötbord
En tjockare dress
och lite småsaker kring omvårdnaden eller vad man ska kalla det! :)
Och just de, badbalja också.
Sen tror jag?! Bäst att dubbelkolla med mina mer kunniga vänner om det är något mer.

Bilbarnstol och bas ska vi få låna av Sandra,samma sak med bärsele. Vagn,väska,säng,kläder,babysitter och lite småplock har vi skaffat/köpt alt. fått tidigare.
Hoppas sen bara vi inte får allt för mycket kläder i storlek 50 och 56, det finns det så gott om så bättre med större :)

Åh vad jag längtar, vill ha januari när lilla efterlängtade kommer. Vill att dom här två kvarvarande höstmånaderna bara ska förvinna! December kan jag tänka mej att längta efter också med ledighet och förberedelser. Och julen såklart!
BM besök står på tur på tisdag, spännande! Ska ta med pappret och anmäla mitt intresse för föräldragrupp också. Hoppas på att det kan bli en positiv upplevelse med nya bekanskaper :)




Kommentera
Postat av: Denisa

Oj, haha. Gud vad billigt. På åhlens kostade flaskan 189:- :P



Nej fy det var inte kul med en efterbliven vårdare.

2010-10-01 @ 19:25:29
URL: http://bizzare.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0