På väg

Trodde ju aldrig det skulle gå att få tag i en matchande skötväska till barnvagnen men minsann på köpbarnvagn.se finns den, väskan som jag bara måste ha. Får väl tillägga att den "bara" går lös på 500:- på rea plus att frakt tillkommer. Det är överhuvudtaget svindyrt med skötväskor anser jag. Men vi ska ha den, så fort jag har räknat mina tillgångar/motgångar och övertalat min medbrottsling om att vi ska ha en sån så kommer den antagligen att klickas hem :)

Beställd



                                          


Kommentera
Postat av: Blomman

Haha, nej jag fick ett mms med den bilden !

Men jag såg han där ja med ! : )

G

2010-09-23 @ 10:56:03
URL: http://malinblomman.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0