Freak

Hoho igår vill jag lova att jag kände mej tokig, började väl med att jag blev sms bombaderad när jag pratade med Sandra i telefon. Fick 3 sms på raken och alla började med samma ord, du har paket att hämta.... Jaha så innan jobbet slängde jag mej förbi Coop för att hämta ut dom, nummer 1 en stooor kartong från Panduro. Jaja tänkte jag, dom andra är nog inte så stora. Nr 2 från jotex, haha som om det skulle ha varit litet? Ne precis.. Nr 3 från *piiiip* var inte fullt så stort men jag hade händerna fulla och utgjorde nog en ganska snygg syn när jag skulle ta mej ut från Coop. Shopaholic jag? Nej vadå, vad är det för nåt?
 Har dessutom ett till paket med hårgrejerna liggandes på Coop men det får vänta tills lönen ramlar in det. Eller tills ersättningen för kursen trillar in, beror på vilket som kommer först :)


Idag är det iallafall tisdag, jobbkväll idag igen men börjar inte förrens 18,00. Kort kväll med andra ord, har bara såna resten av veckan + en delad tur på torsdag. Vet helt ärligt inte hur jag orkar en delad tur men vad ska man göra när man inte har tillräckligt med timmar?
Försöker att få tag på chefen jag har nu, tycker det är jobbigt. Har aldrig nämnvärt svårt att prata för mej i telefon eller ringa upp folk men när det gäller detta så bär det emot. Jag har ännu inte haft nåt bra samtal med henne utan nästan känt mej överkörd istället. Men nu ska jag ha ett bra har jag bestämt mej, så om hon bara kunde svara nu då? Har laddat upp med en fusklapp om vad jag ska ta upp. Ja herre! Är andra gången i vuxet tillstånd som jag använder fusklapp när jag ska ringa nån och det är till samma person.


Ledig imorn ser det ut som, undrar om jag får vara det? Jobbigt att inte veta, men är ju tyvärr inte lätt med tanke på Wilma och hoppa in om dom ringer till morgonen heller. Jaja märks imorn förmidag om jag har fått vara ledig eller inte. Även ledig på söndag och då kan jag tänka mej att jobba, behöver ju som sagt timmarna och dessutom behöver jag allt samla lite mera OB tid. Lättare att hoppa in på söndagen med för då behövs ingen Wilma vakt.

Nej nu ska jag greja lite med mina saker från panduro, kunde inte motstå ett hemligt scrapbooking paket och jag måste säga att jag var asnöjd med innehållet. Var värt ca 400:- och såldes för 99:-. Sen köpte jag lite olika present/julklapps papper som var på rean och lite band och sådär. Ska passa på att slå in paket också med det nya snygga pappret och matchande snöre :) Det är kul det, älskar när det blir jul och man får göra massa roliga/snygga/fina paket med olika papper och snören.


Blev nyss upplyst om av mamma att jag var med i dagens ST, jag skäms! Ser helt förjävligt ut och trodde ju reportern som var där typ skrev för det där bladet som delas ut i Långserud, inte att jag skulle hamna i ST. Och varför bilden på mej av alla jävla bilder han tog? Fast jag får väl skylla mej själv, och jag var iallafall inte med i tidningen som dagens brottsling eller så ;)




Kommentera
Postat av: Jessica

Ja och billiga va de också :)

2010-09-21 @ 14:58:06
URL: http://aaceton.blogg.se/
Postat av: pauspikiple

ubrania dla dzieci

2012-09-05 @ 16:06:19

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0