Det gick ju bra

Mejlet gav respons och jag har nu också haft det bra samtalet :) Allt verkar klaffa fin fint och dessutom kommer jag att få ut mina plus timmar i pengar förutsatt att jag ligger under 60 + den dagen jag ska gå på ledighet. Annars får man aldrig ut sina plus timmar i pengar utan man sparar och sparar tills man tar dom i ledig tid. Men när man ska vara ledig mer än 6 månader får man dom i pengar. Ingen är mer nöjd än jag just nu, hade ju aldrig trott att jag skulle få ut dom i pengar eftersom man aldrig får det annars!
Enda som var nåt är ju att jag måste förbruka mina timmar som är över 60 för dom försvinner annars sista oktober och dom går heller inte att få ut, men det ska jag nog fixa. Veckan som kommer ska jag ju vara ledig en del så då förvinner lite av den plus tiden och likaså denna veckan om jag inte får mer jobb till helgen.

Ibland blir det bara för himla bra, inte ofta jag är nöjd men detta var jag minsann nöjd med.

Nu ska jag bara bestämma från när jag vill vara ledig, lurar på 22 november. Har ju semesterdagar kvar också så funderar samtidigt på att ta kanske 5 dagar eller något i mitten av oktober, semester dagar får jag nya vid årsskiftet igen fast jag ska vara hemma så måste ju inte spara. Och det är himla gott att gå hemma med betalt och bara njuta! :)



Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0