Dag 3 på semestern

Börjar helt ärligt bli stressad av att ha semester, ser liksom till att få planer hela tiden och det minsann gör mej stressad fast det är saker jag vill göra okej en del kanske jag skulle slippa men det är saker att göra hela tiden. Idag tex. ska vi åka till soptippen i efter middag,tråkigt men fan så välbehövligt. Sen klockan 19 står valutbilningen på schemat. Imorn är det tänkt att vi ska åka till Ikea efter klockan 16 och fixa stuffs till barrummet. Onsdag till fredag blir jag ensam hemma igen och med det också ensam ansvarig för olydig valp. Till helgen ska det bli tjejmiddag  minsann. :)  Jag och Wilma ska åka till Emelie och Lizzy nån dag och umgås. Denna veckan tror jag det får bli :) Mormor ska komma hit nån dag denna veckan och ge mej en spark i arslet med trädgården,höst städ. Finns en övervåning som jag har lovat mej själv att ta tag i..Sen var semstern slut? Ja nästa onsdag är den det ialafall. Lite komiskt också att älsklingen har varit lovad extra semester till och från under den tiden som jag råkar ha semster, men sista budet är torsdag-fredag när jag börjar jobba igen. Jaja till jul är vi väl lediga iallafall :) Och sen när krypet anländer....i januari.....
Kom på en sak till förresten, igår blev jag med vita converse. Gulliga Linda som har varit och sett sej om i världen och minsann köpt med ett par åt mej så dit ska jag också någon dag. :)


Okej det var min semester det, nu kommer min mardröms natt!Trodde verkligen inte att det kunde bli värre än vad det var sist gång jag hade mardröms natt men det kan jag lova att det kunde bli. 7 jävla gånger har jag varit vaken pga halsbränna inatt. Så illa att det var helt jävla omöjligt att ens litegrann ignorera den. Med det har jag ju även gnagt novalucol/druckit samarin varje jävla igång ihopp om att det ska lugna ner sej. Jo men tjena helst! Nej istället slutade det med ett stort svidande hål i magen pga allt för stort intag på tom mage. Tänkte att jag ju var tvungen att få i mej nåt så masade mej neröver och fick tag i en äcklig yougurt med bitar i och jag är inte den som äter yougurt med bitar i men inatt gjorde jag det. Tror ni det hjälpte? Nej då, det blev värre så bara gnaga i sej en novalucol till och då lyckades jag så småningom somna iallafall. Finally! Men har fortfarande ett stort hål i magen och ont i magen&halsen. Ber alla böner jag kan komma på om att aldrig mer behöva en sån här halsbränne natt till... Vad ska det vara bra för och vad kan man göra åt det??? Tabletterna/samarinen hjälper ju bara för en liten stund.


Nu ska jag se om jag hittar nån inspiration till att städa, ser ut som fan efter igår när det grejades både med gräsklippning och grejades i källare. Gråa fotspår och massa gräs all over tack vare the dog och kanske mej själv också för den delen. Och på det en hel del damm och djurhår. Kul dag, jihaa! Men ack så välbehövligt...







Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0