2 more to go

Har lyxat alldeles för mej själv så här en tisdag morgon, tv och nybakade scones. Passade fint en sådan grå och mysig dag. Varför förresten är folk chockade för att hösten har kommit? Var det nån nyhet? September brukar betyda HÖST.

Jag gillar att det är höst och nu hoppas jag att hösten ska gå riktigt fort, dels för att jag vill att det ska bli januari så fort som möjligt och dels för att det faktiskt händer lite kul grejer under hösten. Ullared är nästa stora på listan och jag längtar tokmycket! Älskar det stället :)
15 dagar kvar....

Nästa sista dagen på semstern idag, hade väl aldrig trott att jag skulle gilla semester så här mycket men bara känslan av att vara LEDIG utan att behöva oroa sej för pengar är obeskrivlig. Det är liksom nåt nytt. Igår fick jag veckans jobb inbokat iallafall och mjukstartar med en kväll 18-22,15. Helt okej start, sen två hel dagar innan jag ska jobba på valet och sen ytterligare 2 kvällar måndag och tisdag vad jag vet. Men 2 dagar kvar som rubriken sa. 2 hemma dagar, bara vara! Och greja lite men mest bara vara.

Igår kom vi oss iväg förresten, så nu är tapeterna hemma och likaså hyllorna och hyllplanen till barrummet. Gött! :) Nu ska allt upp bara, puh. Tänk om allt kom färdig ihopbyggt och på plats med en gång?

Nu ska jag bege mej ut med Wilma en sväng, men ska allt återkomma senare. Har en  hel drös med härliga bilder på nog Säffles knäppaste valp jag tänkte få ut och sen är det ju ny vecka igen.




Kommentera
Postat av: Denisa

Jag har aldrig varit i Ullared. Sjukt sugen.. men så långt dit!! =(

2010-09-15 @ 14:42:54
URL: http://bizzare.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0