Fredag


Helg helg helg, känns som ett främmande ord. Åtminstone ledig helg! Men det är det och det ska firas såklart, med myskväll ikväll. Vill hyra Beck-Levande bergravd och kanske äta nachos....eller pizza? :) Och imorn åker vi till karlstad i lugnan ro och inhandlar mat och andra förnödenheter. Ikea ska besökas och byrå ska följa med hem. Se om vi hinner greja också? Skulle verkligen behövas..

Försöker att lära känna min nya lur, vissa små funktioner som är som dom är bla snoozen. Ja hej och hå! Det kan nog bli fel, är inte så fingerfärdig när man inte har öppnat ögonen men träning ger färdighet så. Och sen ogillar jag facebook, det fungerar inte som det ska. Kan liksom inte välja att se det senaste utan får ett urval från allt för 1 minut sen till 19 timmar sen på samma sida. Nej det blev jag inte klok på. Sen var det ganska tråkigt att mitt minneskort inte passade.. Men resten är jag nöjd med, löjligt stolt över den kursiva stilen man kunde välja. Gilla gilla!

Höll förresten på att få panik på min bil förut, stod vid rödljusen vid hemtex och skulle svänga in vänster för att komma till pekås parkeringen. Mitt i där börjar bilen att gå gör skumt för att sen tvär dö, starta och den gick gör skumt igen, studsa lite och dö igen. Bah panik! Men jag lyckades ta mej därifrån och ända till parkeringen och sen när jag kom ut bestämde jag mej för att testa köra runt i villa kvarteret innan jag begav mej ut i stan igen men nu gick han som han ska bil kräket. Puh! Tycker inte om min bil, men det var väl ingen nyhet? Jädra rappel till bil, abs lampa lyser, nånting sittter löst i framdelen, obalans&skrammel som väl hänger ihop med det och de hemtrevliga ljudet av halvkasst hjullager. Jag som trodde att det skulle bli en bra affär? Visserligen bättre än föregångaren men ja nej... Uh bilar!

Nu ska jag kolla ett avsnitt CSI och fördriva tiden tills dess att älsklingen kommer hem. Hoppas alla får en fin helg! :)

Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0