Fortsättning fredag

Nej jag har inte kommit nån vart med städningen eller grejandet, har däremot haft mormor här. Vi plockade äpplen, både fina och fula och hon tog med sej 3 stora kassar fula äpplen för att dumpa av på tippen på väg hem. Sen tyckte hon även att hon skulle ta med all kartong jag har plockat ihop men inte kommit iväg med så sagt och gjort åkte det med. Med delar av äpplena hon plockade som var fina skulle hon dessutom baka äpplekaka åt oss. GOTT! :)
Visade upp alla julklappar&bebis saker jag hade köpt på Ullared och då blev mormor alldeles Ullareds sjuk. Kom då på att jag skulle prata med pappa och höra om dom också kanske ville iväg och det var han på. Så en liten familjetur till Ullared kommer det att bli igen innan jul. Gissa hur lycklig jag är? Jag menar shoppa är i princip det enda jag gör som inte är att vara hemma eller jobba. Så det är också en sån sak jag har att toklängta efter! Haha skulle ringa upp och berätta om min lycka för Sandra och det slutade med att hon på 2 sek hade dragit ihop ett gäng och ska åka igen hon med :) Det är en epidemi tror jag, massa folk som jag pratat med som nyss varit där och alla vill tillbaka! Undrar bara hur slut jag kommer att vara efter det? Det är jobbigt redan nu och lär ju inte bli lättare och nättare innan. Får bli körd runt i en kundvagn kanske? ;)

Förresten hittade jag dessa två snyggingar på deras blogg och nu minsann ska jag ta med dom hem. :) Tillsammans med dom sakerna min dementa tvilling glömde sist, såsom regnskydd till vagnen. Annars ska faktiskt inte resan få bli dyr, måste tänka på allt runtomkring. Men just dom små sakerna jag glömde och som ändå måste köpas, och sen kanske jag kan hitta mera julkklappar.



Bilderna lånade från http://gekasullaredbloggen.blogspot.com/


Fick förresten inte tag på chefen angående papprena, tjänsteärende och återkommer måndag. Borde innebära att tidigast tisdag kan jag få papprena? Om ens det...


Kommentera
Postat av: Sandra

Jag tror också att jag får en pojk och som du säger så har jag ju 50 % chans till ett rätt :D Var hel säker på att Engla var en tös så jag tror jag har rätt nu med...haha :)

2010-10-15 @ 20:13:39
URL: http://sandranylen.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hej! Du som är intresserad av shopping har du sett rockafellas kläder till barn/baby verkar va din stil.

2010-10-15 @ 22:19:22
Postat av: Sandra

Jenny- Nej har jag inte gjort, får kolla in det :)

2010-10-16 @ 15:54:31
URL: http://mesandra.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0