Aj aj kramp

Okej inatt fick jag känna på något nytt, kramp! Och ja det var nytt, för det som jag tidigare i mitt liv har ansett vara kramp det kan slänga sej i väggen. Satan vad det kändes men det gick över på 2 sekunder men satte skräck i mej så jag vågade knappt röra på mej resten av natten. Undrar hur jag har kunnat gå runt i många år och sagt aj aj jag fick kramp där eller där och så visar det sej nu att jag aldrig har haft riktig kramp förut. Nytt ord för min gamla krämpor? Minkrampor kanske? Eller ja det är väl kramp det med, bara att denna var ondare!

Sitter och är nervös nu, inför mötet som jag har taggat för. Tänk om jag inte får fram pip när jag väl sitter där? Huh ja det återstår att se när jag kommer därifrån sen, kommer med alla säkerhet en uppdatering då!

Nej ska göra mej iordning, slänga ut hunden och lite annat pyssel så hörs vi i eftermiddag.



En underbar bild ifrån min telefon, det är Täppas som ligger på rygg och håller om Molly. Tittar man noga ser man hans tassar på hennes rygg. Sally brevid dom.


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0