Tanken som räknas

Jag hade tänkt skriva ett långt inlägg om gårdagen, shoppingen som jag är sketa nöjd med. Visa upp mina nya kläder som jag längtar sjukt mycket efter att kunna använda. Sen hade jag tänkt skriva några rader om föräldra gruppen.. Och om min dag i allmänhet, visat bilderna på bilen som står här utanför och alldeles snart får sällskap av en till.

Jag hade helt enkelt tänkt blogga ordentligt, men det är jobbigt att ta kort på kläderna men ändå vill jag visa upp dom. Det är jobbigt att lägga in bilderna från kameran oh segt att göra typ 3 inlägg på raken så jag tar det imorn istället! Nu ska jag steka panncakes och testa jordgubbsgrädde.
Sen ska jag ringa min vän och vara nyfiken. :) Efter det gråter jag nog en sväng för att det inte blir något Desperate ikväll. För visst sa dom att dom inte hade några fler avsnitt just nu och det skulle komma tillbaka nästa tisdag?








Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0