Måndag, tisdag....

Underbart fyndiga rubriker, fantasi existerar inte ens...

Igår blev dagen till en familje dag tror jag bestämt, åkte ner till Åmål vid tolv. Först till mamma och sa hej&hämtade Wilmans åksjuketabletter. Sen vidare till mormor där också brorsan va och morbror som ville ta en tur till med Wilma så medans han gjorde det åkte jag och mormor till eurocash.Mormor var gullig och propsade på att även betala mina grejer. Mysigt och bli "bortskämd" jag menar när sist betalade nån mina matvaror? Visserligen var det inte mycket grejer så heller, bröd,mjölk,dricka och lussekatter men ändå var det jättegulligt :) Tillbaka hemma hos mormor skulle vi fika på lussekatterna, jag helt hundra på att det var saffranskatter men nej minsann då var det vetekatter till min stora besvikelse. Jag som hade längtat så!!! Men upptäckte senare att dom två lussekatterna i påse nr2 var saffrans katter så fick allt mina efterlängtade också och jag lovar att jag var tjock och tryckte i mej bägge två igår kväll.

När jag kom hem sen skulle jag fixa mat och kom på att jag skulle bjuda hit syster som ändå var i Säffle så på det viset fick det. Kantarellgryta passade perfekt tyckte jag eftersom hon inte äter kött. Hon blev kvar i flera timmar och det var trevligt :) Pappa&Ingela hann förbi på en fika också innan dom skulle och skriva papper på huset. Ullareds datum är spikat nu! :) Nej gårdagen blev en riktig familjedag det, kul att lyckas hinna med så många.

Senare igår kväll fick jag dra iväg till karlstad med och hämta hem min älskling med vänner. Äntligen hemma tyckte jag! <3 Jag fick en stor ask med Toffife, mums.

Idag är det tisdag, tisdag innebär ny vecka så återkommer ang det. Glömde visst förra veckan? Annars ska väl dagen inte bjuda på så mycket. Ska sticka till expert och lämna in min Sony ericsson sen så den blir lagad är min enda plan än så länge.



Fina fina Wilma i snön. Tyckte det var himla onödigt att snön regna bort, kunde den inte ha fått vara kvar? Allt blir så mycket finare och ljusare.


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0