Helgen

Redan söndag, helgen försvann minsann fast det på ett sätt har varit långhelg. Igår var vi som sagt med till Farfar, där bjöds först på tårta och sen hade han bestämt att vi skulle äta på en vägkrog i Fristad så det fick det bli. Sen var vi bara hemma hos honom i dryga timmen till innan det var dags för hemfärd. Tillbringade mer tid i bilen än hos farfar men blir ju så när det är så långt.

Väl hemma sen var det bara soffläge som gällde, tydligen blir man mucho sliten av att åka bil också. Stel och öm.  Uhu vill inte veta exakt hur sliten jag kommer vara efter Ullared nästa måndag. Jag skulle dock gissa på att jag ungefär inte kommer att kunna gå?! För övrigt så längtar jag, även om det rent ekonomiskt inte ser ljust ut men känns som det löser sej i  vilket fall som helst. Resan kommer ju inte bli någon kostnad eftersom jag åker med pappa och ja resten löser sej helt enkelt!
Längtar även till helgen, kanske blir en tur till Arvika, och så ska vi ju till Karlstad och köpa golv och sen minsann är det ju skylt söndag och det är mys! Advent med och jag ska hänga upp julgardinerna och mysa till hemmet med mys belysning iform av julstjärnor,adventsstakar och dom lysande glaskulorna. Efterlängtat!

Undrar vad denna dagen har att bjuda på då? Blir nog så att vi fortsätter greja, och så behövs det städas och sådär så blir nog inte sysslolösa :) Ska ge mej ut på en långpromenad med Wilma snart också, funderar på att ta med kameran och se om man lyckas att få nåt fint kort. Hon gör sej himla bra till snön med sina färger. :)




50 dagar kvar nu...Längtar <3


Kommentera
Postat av: Anonym

Det är så härligt när julen börjar komma. =)

2010-11-23 @ 04:46:18
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0