Fredag

Idag avlutades min Kila/Gillberga vecka och med det har jag endast en liten kvällstur på söndag kvar att jobba. Känns??? Ja denna veckan har iallafall känts evighetslång och det kan bara bero på den stundande ledigheten! Vad ska jag göra med all ledig tid? Kan lova att alla julkort kommer att vara klara innan november är slut iallafall, ska bo i scrapbooking lådan :) Ska försöka att uppfostra hunden, det ska vara städat varje dag. Och ja, vad mer? Träffa folk, bara vara...Ja allt, jag ska vara ledig!!! :)

Helgen nu då? Imorn är det dags för bröllop, jag tycker det är spännande och det ska bli kul. :)

Imorn förmiddag ska jag hälsa på Jessica, hoppas verkligen det låter bli att regna för hon ska hjälpa mej att fixa håret.

Resten av helgen ska jag bara vara ensam, både hunden och älsklingen är på vift. Den ena är i Åmål och den andra ska ge sej iväg på Rock at sea. Tomt det kommer vara...

Nej nu ska jag se om inte vi ska åka och leta upp något fredags gott att mysa med, sen ska det färgas och klippas hår och grejas. Kanske får slänga ett öga på Idol också.


Kommentera
Postat av: Jessica

ja men håret ska fixas inomhus ändå vettu ;)

2010-11-12 @ 18:58:48
URL: http://aaceton.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0