Förändringar....

Okej jag har en ny önskelista, för ja jag är som ett litet barn och var visst inte nöjd med 2 önskningar! Högst på listan är fortfarande presentkort och efter det Laila Bagge- You rock parfymen.. Men sen blev det lite mer, tex blir jag blir jätteglad för diverse olika presentförpackningar med duschcremer,smink eller parfymer men när det gäller parfymer får det vara nån jag har/vill ha/tycker om annars är parfym svårt. Och så gillar jag myssaker, gosiga strumpor, mjukiskläder, doftljus etc. Skulle dessutom inte tacka nej till att ha en tatuering innestående, jag är så sugen på att skaffa mej flera så :) Och sist men inte minst, Dvd boxar som kan roa mej mina sista veckor som strandad val i soffan- Criminal minds 3, Tre kronor eller Solsidan..
Så tomten hoppas du läser detta!




Kommentera
Postat av: Gitsie

Tre kronor är suveränt, håller just på och plöjer igenom serien igen och har tagit mig till säsong fem nu :)

2010-11-24 @ 21:50:27
URL: http://gitsie78.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0