Söndag

Japp då var helgen slut, fast det har inte ens varit nån riktig helg inte enligt mej iallafall. Jobbat idag med, en kortare tur och kom iväg hemöver redan 13.00. Riktigt värt måste jag tycka, fått en massa gjort sen jag kom hem. Haft morbror här som hämtade lite bröte från altan.Klippt lite i träd, kört med trimmern,saltat myror och rastat gräsklipparen.  Utearbetet avslutades av åskan och regnet som kom, uhuu gillar inte åska längre! Men det var ändå lite små mysigt att stå ute och lyssna när jag inte stog själv.

Det som gäller resten av dagen är soffmys med Gossip girl och brothers&sisters, hmm en Wallander film med tror jag bestämt men frågan är om jag orkar hålla mej vaken? Ye ye det märks det.




Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0