Vissa dagar

Igår var det en riktig pissdag och det mesta krånglade och såna dagar gillas INTE! Idag däremot har det vart en toppen dag och ja jag har fått igen för igår =)

Började dagen med städning av hela huset, skinande rent ska det va!Posten var snäll mot mej och kom med mitt paket från ellos innehållande nya puma skorna strax före 10, jag gillar hemkörning av skor :) Strax efter 10 anlände Jessica&Nova för en frukost dejt med allt som hör dit,ägg&bacon,goda smörgåsar,juice&kaffe. Satt fint det efter all morgonstädning. Sen drog vi ut på stan och jag har bränt uschligt många slantar men det var det värt! Laddat upp inför Elmia,påsk och systers födelsedag. Till mej sälv har jag inhandlat snyggaste paraplyet och en blommig väska. Hämtade jotex paket med köksgardiner och lite mera krafs, liten pet i sidan på mina braiga dag med att min ena hall gardin fanns med i paketen men var fel. Men jag skiter i det orkar inte stri om 35:- och väntar dessutom på den "riktiga" hallgardinen som kommer i slutet av april.

En del i min pissdag igår var att dom stängde ner mitt internet, hade överskridit gränsen så idag fick jag ringa och fixa ett annat internet abonnemang för en eftermiddag/kväll räckte för att jag skulle inse att jag skulle avlida av tristess innan månaden var slut ;) Illa haha, men det krånglar ju sååååå med bredbandet så lika bra att gardera sej i väntan på det.

Igår städade jag&bästaste mormor klart huset i nysse, idag blir det en sista tur dit och skruva upp ledstängerna, lämna nycklarna och tacka för oss med bukett tulpaner. När vi kommer hem ska jag försöka mej på en gulaschgryta får se vad jag lyckas med det. Går antagligen åt helvete men då har jag testat iaf, har fått för mej att det är gott iallafall och har gått och längtat efter det i flera dagar nu.

Nu ska jag slänga på en kopp kaffe och stoppa en smörgås i magen innan det är dags att dra på tur.






Nova är söt =)

Och min kamera är kass!! Antingen blir bilderna som nr1 eller så "lyser" allt ljust.


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0