Så vad händer nu då?

Igår kom chefen in på jobbet, bad att få titta på lönerapport. Hummade en sväng och sa -Jag tror du är 2 åring nu. Tror är inte samma sak som är och jag är rädd för att "falla på målsnöret" känner mej annars glad och förväntansfull på samma gång som jag helt ärligt är livrädd! Tillochmed chefen sa till mej att du behöver inte se så rädd ut haha.
Vad är jag rädd för då? Att få en tjänst som jag absolut inte vill ha såklart. Tänk om jag får en tjänst utanför stan och tvingas pendla igen? Att jag får 100% i bemmaningscentralen, att jag får en "ensam tjänst" som personlig. Ja det finns massa jag känner mej orolig för. Topp skulle ju vara att få vara på mitt älskade nytorget men där finns inga vakanta tjänster eller liknande så jag kommer helt enkelt att få sakna ihjäl mej efter dom!
Men ska inte ta ut i förskott att jag får det värsta av tjänster utan jag hoppas och tänker såklart tro att jag får nåt bra tills jag vet bättre eller sämmre. :) Håll tummarna för mej

Idag är det dags för fackutbildning igen och jag känner mej inte direkt taggad, hoppas den är rockigare idag än sist! Annars tröstar jag mej med att dom jag känner som går där är roligt folk och maten är god :)
Efter utbildningen blir det raka vägen till jobbet för ett kvällspass. 



Återkommer säkert ikväll och då förhoppningsvis med lite mera vetskap om min framtid =)


 

Kommentera
Postat av: Jessica

Ja det skulle vara mysigt! Fast inte kl 7 på morgonen, men kanske kl 9 eller 10?

Tror inte att jag har nåt planerat för nån av dagarna så vi kan la bestämma en under helgen? :)

2010-03-24 @ 11:37:09
URL: http://aaceton.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0