Wilmas önskelista


Är dom inte alldeles jättesnygga?


Tuffa leksaksbollar, rosa döskalle bajspåsar är livsnödvändigt. Flexikoppel kan behövas när valpen är pigg men inte matte eller husse. ;) Och så ska jag och fröken Wilma testa på agility har jag tänkt. Tyckte det var kul när jag var yngre och minsann tror jag det blir ett bra sätt att både göra av med energi på och samtidigt blir det lite  lydnads träning.. Eller är jag ute och cyklar?
Hursomhelst så tar jag med mej lönen till Rusta så fort den har ramlat in och betar av hennes lilla lista. Hittat ett par saker till katterna med men det får vänta förutom att jag har lovat Kurre en likadan bädd från Ikea som Wilma har (fast han för nöja sej med den minsta storleken.)   


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0