Torsdag

Dagarna bara rusar iväg och snart är det helg igen, jobb helg för min del. Men imorn är jag ledig och ska tillbringa dagen planlöst tror jag, planlöst känns bra! Får se vad jag och valpen tar oss till.


Hämtade ut mitt paket från Lager157 förut, typ mitt nya favorit shopping place vad det gäller bas kläder iallafall dom var inte bara billiga, dom var snabba också +++. Älskade linnena, underbar modell och kvaliten känns riktigt bra. Frank dandysarna var ju topp som vanligt, älskar Frank dandy men vanligtvis får man ge 120-180:- ungefär för ett par och jag fick 3 för 150:- Gilla det med. Hooden vart snygg men har inte orkat prova, legginsen var hmm ja leggins. Fast dom jeansfärgade var one size, one size har dessvärre aldrig vart min storlek men jag besällde M så bara hoppas att dom är som M. Suttit och kollat efter märken till tröjan, vad tros om nåt som detta:

 

`På överarm och ficka kanske?

Tror iallafall jag ska testa på detta och se om jag kan åstadkomma nåt kul :)



Nej nu ska jag se om jag hittar nåt sevärt på tvn, inte så troligt men gör ett försök..





Kommentera
Postat av: Anonym

haha "one size har dessvärre aldrig vart min storlek"! kul! Nej, man kan ju undra vem dom gör dom kläderna efter!

2010-06-17 @ 19:59:30

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0