Måndag

Ja redan måndag, mina tre lediga dagar försvann fortare än fortast. Men det har varit trevliga dagar :) Studenten och studentkalas hos mormor i fredags. Jokers i Tidaholm i lördags och igår Wilma. Wilma fick ett eget inlägg under detta hon. Tänkte jag skulle slänga upp bilder från helgen, får se om jag tar det snart eller imorn. :) Ska snart ta och bege mej in i duschen och sen blir det jobbet. Skulle egentligen ha börjat 2 men det var möte idag och då kände jag att det var bättre att vara hemma hos Wilma och börja 4 istället.

Är fortfarande sjuk också, inte kul! Men piggare idag än vad jag har varit på hela helgen så det är ju bra. Helt frisk skulle inte sitta fel för denna veckan ska det jobbas mycket, alla dagar utom fredag så ge hit helt frisk tack!

Just nu vill jag och behöver jag köpa mej massa nya kläder, längtar jämt halvt ihjäl mej efter lönen nu. GE MEJ den också och sen ska det handlas.  Och på tal om att handla har jag helt klart köpt mej bästa plånboken ever!! Den är stor, ungefär som en liten väska eller så. Nej men nu överdrev jag men den är stor och riktigt funktionell. Den funkar som plånbok, almenacka och så kan jag stoppa ner nycklar och mobil. Jag menar hur perfekt är inte det? Nästan så jag skulle ta ett kort och lägga in ;) Dessutom är det snygga färger och lite halv fränt tryck, dock hade jag nog inte valt trycket egentligen utan jag valde den för modellen. Och så kan jag säga att den minst sagt kosta som en hel liten väska men vad gör man inte när man vill ha? Köptes på Jokers kan jag tillägga och jag önskade att jag var rik när vi var där men vart tyvärr inte det utan fick vara nöjd med endast den och en bunt www adresser istället.


Nej  nu ska jag slänga ut Wilma en sväng och sen ta en svängom i duschen, ska se om jag inte hivar in lite bilder med det är dags att dra..


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0