Man vill....jag vill....ha....

Vill ha och vill så mycket!

Jag vill bli riiiiiik
Alldeles vill jätte mycket ha en Elektrolux handdammsugare
Vill att det ska gå några veckor
Vill åka och shoppa
Vill fylla år och självklart få massa presenter
Vill åka till Liseberg och gå i spelhuset&åka flume ride
Vill åka till Grebbestad och äta räkor på grebys
Vill "snygga" till bilen
Återkommande till pengar, skulle gärna vilja ha min lön helst igår
Vill åka och köpa färg&tapeter, jävla skitställe som stängde tre idag så vi inte hann åka.
Vill ha popcorn och med det avslutar jag min vill ha för att gå och uppfylla det senaste, tack och bock!
Och efter jag har molat i mej en hel skål med popcorn ska det bäddas rent och sovas. Underbart tycker jag!



 

Kommentera
Postat av: Lollo

Tjaa.. Du ja har en sån damsugare och jag tycker den är jättedålig. Suger inte alls uppså mycet som jag vill. Men den är jättebra till småsmulor =)Men då är ju min något år. Så testa hos någon innan du köper en. Jag trodde i mitt enfald att den skulle va lika bra som envanlig dammis, men näää så fl ja hade =P

2010-06-20 @ 10:01:38

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0