Bla bla bla

Idag har det som alla andra dagar jobbats, vart en riktigt effektiv dag och tiden flög iväg! Alltid lika gött!

Slutade tidigare och direkt vi bägge hade kommit hem var det dags att dra igen, mot Karlstad. Började besöket på Stuven, färg och roller set inhandlades och tapeterna beställdes och betalades. Tråkigt nog hade dom en rulle i affären men vi behövde två. Men vi har färgen så målningen kan göras i väntan.. Dyraste tapeterna med 495:-/rullen iallafall, men det kostar att ligga på topp ;)
 Nästa besök skulle bli på Rusta men efter en stund snurrande insåg jag att vi inte skulle få nån parkeirng i närheten så vi åkte vidare. Biltema nästa där Lim till pappen köptes och så införskaffade  jag mej toning till bilen. Nu ska den snyggas till.  Och mitt prio 1 från rusta köptes också, ett flexikoppel till valpen biltema har allt nu för tiden. Bra skit ställe dä! ;) Sen var det mat dags, alltid lika skönt att ha det avklarat! Sprang även på min och Michaleas tilltänkta födelsedags present till Andreas så även denna inhandlades. Gött och ha det så gott som klart. 


Jag är trött nu men inte okej och sova före tio när man har sovmorgon nästa dag! Imorn är det fulllt upp igen, städa,elda, bli slingad i håret, blondera Sandra, fixa med midsommarmys mat här hemma, lämna Wilma i Åmål och börja jobba 16.  Jobbar hela midsommaren, men jag gråter då inte för det känns som det finns sämre sätt att tillbringa midsommar på. Midsommardagen kommer jag tillbringa ensam hemma med valpen, vill inte ha henne bortlämnad mer än nödvändigt så stannar hemma och myser med henne jag eftersom jag återigen också ändå jobbar hela helgen. Fick ett extra pass på måndag med, 16-21 vilket jag inte tackar nej till. Timmar timmar! Innan jobbet på måndag ska jag ta med Wilma på en road trip och åka och säga hej till Emelie. Hundra år sen sist! Ska bli trevligt.  

Ja det var mina närmaste planer, nu ska jag tacka för mej och zappa lite på tven i jakt på nåt underhållande.
Hoppas alla får en fin  midsommar! :)




Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0