Valpen visar upp sig



Sally och Wilma är inte vänner, dom retar snarare gallfeber på varandra hela tiden och Wilma är expert på att slå Sally. Sally i sin tur hon fräser och slår Wilma, men igår slog dom på stort och hade affärer ihop i form av en stor hästmygga! (den är dessvärre på det svarta så den har jag inte fått med så tydligt) Så söta men när Wilma hade ätit upp den var det dags för Sally att fräsa en melodi och försvinna igen.






Wilma on the beach, tror hon tyckte det var lite små läskigt men med mycket träning och vana ska bada allt bli hennes grej :) Hon hittade förresten en fisk på stranden, jag såg henne inte för vi gick jämnsides med varandra jag i vattnet och hon på stranden. Plötsligt har hon stannat och håller på och rullar runt och liksom dyker ner med nosen magen mot vad jag förutsätter är sanden. Helt knäpp var hon och jag kollar på och skrattar tills jag ser att det är en död fisk hon gosar runt med. Uäk! Men hon var himla söt när hon dök och gnuggade magen i, fast att det var på en död fisk. Haha





Även detta igår, det var varmt åt henne så på detta viset hittade jag henne sovandes i hallen där det är som kallast av ac´n. Sötaste valpen! Annars ligger hon alltid och sover under bordet men igår hamnade hon här så man kan jag räkna ut att det var för kylans skull.


Kommentera
Postat av: sandra

wilma on the beach;) haha va roligt:) casper måste å pröva strandlivet:) va söt hon är på alla bilder:D

2010-07-04 @ 22:35:07
URL: http://williamsmami.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0