På gång

Nu händer det grejer i barrummet! :) Igår målade jag ena väggen gång nr 1 och idag ska jag måla andra gången. Se om det finns nån mer vägg klar att börja kleta på så kanske jag målar mer om jag hinner. Åhh vill fortsätta runt i hela huset nu!! Som vanligt haha. Tror det kommer bli den randiga i hallen uppe förresten sen också och jag minsann har redan hittat dom perfekta mattorna. I jotex höstkatalog då som jag drömde mej bort några timmar i igår. I samma katalog har jag även hittat den perfekta hall gardinen inför hösten och hylla till badrummet så  duschcremer mm slipper flyta runt på golvet.Och så vill jag ha nya gardiner till sovrummet men dom har ett jobbigt kriterie att uppfylla,dom måste passa i både nuvarande och evevntuellt nästa sovrummet. Nästa sovrummet vet vi inte hur det ser ut? haha..
 Men så kom vi till ekonomin igen och frågar mej återigen hur detta ska gå till? Ja ja vi får se på det! :)

Fick ett råd om kameran också, och det nappar jag på så nu vet jag vilken kamera. Men med den samma grubbleriet som ovan. Men jag vet vilken, ett steg på vägen!


Igår strax innan 21 knackade det på dörren och utanför står brorsan, med sej har han en disktrasa med en Wilma liknande hund på. Hur gulligt är inte det då? Han hade tatt sej en tur från Åmål på mopeden :)


Klockan 2 idag bär det av till jobbet för ett kvällspass och samma sak imorn igen sen ledig två dagar. Greja hemma och ta en tur till Åmål står på schemat då. Gå igenom vinden hemma hos mamma och se vad vi kan hitta. :) Helgen blir det jobb, natten mellan lördag och söndag.


Nej såg den gula i bilen i ögon vrån så nu får jag ta en tur och se om jag har fått nåt kul. Hej å er!




Tapet valet och kamera valet :)


Kommentera
Postat av: Mli

bra val båda två:) Vad söt han är då din bror:) Jätte gulligt ju:)



Ja uplandningsbara batterier är ett måste annars äter dom ju batterier oce de blir dyrt i längden:)

Hehe tappat tlfn i färgburk,, ganska bra gjort Sandra;) hehe:)



Ja det blir väll till att byta ut garderoben allt eftersom:)avis vill också byta ut garderoben;)



2010-07-20 @ 11:49:47
URL: http://mliisme.blogg.se/
Postat av: Mli

Hehe ja :)



Hehe:) Men det är så typiskt att man alltid lyckas med nått sånt:)

2010-07-21 @ 07:45:25
URL: http://mliisme.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0