Ingen sovmorgon

Nej har man valp blir det ingen sovmorgon inte, voff voff klockan tjugo i 7. Jaja bara att gå upp och slänga ut djuret och nu sitter jag här medans hon jagar katterna så det fräser hej vilt i köket.

Min sista lediga dag av dom 4, känns som dagarna bara har rusat iväg! Idag ska jag packa bilen med skräp och åka på en tur till soptippen,sen fortsätta min tur ner till Åmål och jysk. Har spanat in en vit mörkläggninggardin och det skulle verkligen  behöva i sovrummet. Både mot kvällsolen och för sömnen. Och bäst av allt är ju att jag inte har gjort slut på presentkorten sen i julas än så slipper lägga pengar på det. Efter Åmålsturen kommer Sandra&Casper hit och leker lite. Härligt för valpen! Undrar om det blir varmt så vi kan åka till vattnet idag?


Förresten så ska jag testa att fråga igen, vilka är ni som läser? Kunde ju konstatera att av 15 stycken som läst efter jag skrev om bebis var det bara en som hade kommenterat, 1 alltså av 15. Det var inte så många som visste om det innan så vilka är resten? I det stora hela var det inte fler läsare än en vanlig dag men igår ansåg kanske jag att man plitar dit en liten kommentar eller? Fast det har jag tyckt flera gånger förut med men men. Ni som kommentarar är iallafall väldigt uppskattade :)


Nu ska jag gå och länsa kylskåpet, är nåt alldeles jätte hungrig! Sen packa i bilen och vänta på att klockan ska gå.

Kommentera
Postat av: Tommy Englund

Ja nu ska du ju äta för två,eller det kanske blir fler än en?Ganska praktiskt i så fall för det blir ju inte så många turer till BB om ni ska ha fler

2010-07-06 @ 16:42:17
Postat av: Gitsie

Ja jag läser, men det vet du ju redan. ;)

Ja det är ju du, Lollo och även Emma Källebäck och Sandra Nylén...så nu är det babyboom inom vården. ;)

Kul är det i alla fall och jag gläds med er alla :)

2010-07-06 @ 17:55:25
URL: http://gitsie78.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0