God dagens

Dagen på jobbet har minst sagt svischat förbi, visst är det härligt när man har tillräckligt mycket att göra för att klockan ska springa iväg? Hade och göra till klockan var prick och precis 2. Sen fick jag sätta mej i bilen och åka och hämta hem finaste valpen, tror minsann jag hade varit lite saknad men absolut bara lite för minsann uppskattar hon mer att bli bortlämnad än hem hämtad. Kom hem och dolade lite, hade en timmes catch up med Therese över telefon och sen slängde sej jag och valpen oss i varsin soffa för en välbehövlig power nap alá 30 min även Sally joinade och myste. Nu är jag nyvaken med nya krafter men tveksamt om jag använder dom till något. Tror på soffan,gul dricka,chips,Oth och min nya bok jag. Kanske tända lite ljus och mysa till det. Låter helt okej måste jag tycka. Nachos skulle ju ha passat kvällen i ära med men tveksamt om det blir nåt med det då vi inte har nånting hemma.

Imorn är det jobb dag igen eller rättare sagt jobbkväll sen en ledig dag. Börjar få höst feelings så tror vi bara måste åka till Ikea på tisdag och inhandla massa goda ljus och en så där tavelhylla till väggen som vi kan ha massa mys ljus på. Jag saknar verkligen nånting att ställa ljus på. Just nu kan jag bara få till ljus på 3 små ställen och innan hade jag ljus i hela vardagsrummet. Nu måste iallafall alla hålla med om att det finns en bra sak med sånt här ruskigt väder och det är tända ljus? Eller hur?


Nej nu ska jag göra slag i saken av min plan och lämna datorn till förmån för boken. Hoppas alla har en mysigt söndag :)







Kommentera
Postat av: Mli

Håller med det finns iaf en fördel och det är att man får tända en massa ljus:) Och de kan man inte få för mkt av;)



Ja det är viktigt med du&jag tid:)

Även om man träffar varandra varje dag så måste man ha lite sån tid som man bara ägnar åt varandra ändå:) utan dator och utan tlfn osv bara mysa med god mat och nån bra film:)

2010-07-26 @ 09:25:31
URL: http://mliisme.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0