Fullt upp

Idag bär det av till Karlstad och mycket mer ungefär. Ska ÄNTLIGEN hämta ut mitt Ellos paket, det första jag ska göra vill jag lova. Sen jyckebo och inhandla grejer till monstren för nu är precis allt slut, Wilma har ätit upp maten alldeles för 10 minuter sen och katterna har ingen sand kvar. Sen mot karlstad med en avstickare förbi ÖB, i KD sen blir det en tur till stuven och köpa golv+papp sen runt i en massa andra ärenden och roligheter bla en snabbtur till Ikea. Hemma sen får vi väl se om vi hinner till optimera och köpa lister också så vi har allt hemma sen. Just nu håller jag på och eldar, igen.... Pust massa äckliga långben spindlar där nere nu, kommer väl säkert av regnet. Inte för att jag paniskt livrädd för dom men jag gosar gärna inte med dom heller.

Underbart väder igen hörrni folk, jag trodde på allvar att nu är hösten här men imorse när jag kom ut i full mundering höll jag på och smälla av. Puh vad varmt de blev! Men vädret är visst kortvarig lycka för imorn och resten av veckan såg halvkass ut. Jag hoppas på fint på söndag! Liseberg blir liksom inte lika charmigt i regn även om det brukar vara mindre folk. Men vi är inte så beroende av att det ska vara mindre folk då vi mest bara ska åka dit inte dit för att åka som tokar. Det märks det hur det ser ut på söndag, skulle det vara allt för illa så vetifan om jag känner för att åka dit samtidigt som jag verkligen vill...

Nej nu fick jag bege mej ut med valpen igen och sen ner till källaren, frukost var det visst dags för också kände jag.




Kommentera
Postat av: Anonym

Det är så fint på Liseberg.

2010-07-28 @ 09:37:44
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0