Farligt farligt!!!

Hösten är farlig, helt plötsligt dyker det upp massa nya kläder och ny heminredning som bönar och ber om att man ska klicka hem dom. Egentligen borde det inte skickas ut några kataloger eller mejl till mej just nu!! Igår råkade jag få nys om HMs höstsortiment var på ingående men oj vad mycket fint det fanns. Och så mycket sött till den lille oj oj oj. Och så många fina sängkläder.... Bjuder på en tjuvkik av min önskelista här:



Så nu vet ni vad jag vill ha! :)


Onsdag idag, ska som tidigare nämnt jobba kvällen och sen blir det 2 lediga dagar. På fredag kanske vi får våran varmvatten beredare insatt/installerad eller vad man nu säger. Kan ni fatta vad underbart?? Kunna duscha precis när man vill utan att förbreda ett par timmar innan. På tal om det får jag inte glömma att bege mej en trappa ner när jag har skrivt klart. Hugaligen till alla äckliga djur. Fast nu är det städat och fint där nere så dom kanske håller sej på avstånd. 
 

Igår hände det grejer i barrummet medans jag var på jobbet, när jag åkte var en och halv vägg målad och när jag kom hem var alla väggar målade och tapeterna uppe. Gött :) Tapeterna är hur snygga som helst vill jag lova men tänker inte ta några bilder förrens det är helt klart och jag har fått mej min nästa kamera. Måste köpa gradiner dit in också, får nog bli några tunna beiga eller vita då rummet är väldigt mörkt med sina 3 svarta väggar. Det som är kvar där nu är att pyssla ihop golvet, svart/vit rutigt där med. Sätta tak och golvlister, och lister runt fönster och altan dörr sen klart! Sen får vi bege oss till nästa rum, vilket skulle behöva bli datarummet typ, så vi kan få ordning på alla papper och dylikt. Bara få ett ordentligt rum där allt sånt hör hemma.

Nejhopp dags att ta omgång 2 med valpen, rond ett i källaren och få i mej lite frukost. Hoppas alla får en bra dag! :)


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0