Beslutsångest deluxe

Okej ny kamera ska jag ha, det är det ingen tvekan om. Men ska jag köpa den nu eller ska jag vänta? Känner att det är så himla mycket nu med allt annat men kommer ju inte bli bättre. Dessutom så använder jag kameran flitigt, visst håller jag mej ute funkar mobilkameran men så fort det blir mörkt/dunkelt så fungerar den inte. Heller inte på rörelser då blir det bara virrvarr av allt. Hmm för en gångs skull har jag shopping beslutsångest? Hjälp? Ge mej råd!!! Tänker dock inte köpa mej någon dyr, har spanat på 2 olika samsung från halens. Samma pris men den rosa har lite mindre megapixel men laddningsbart batteri. Den röda högre megapixel men inget laddningsbart batteri dock får man med en kameraväska...Men dock vet jag inte hur stor skillnad megapixeln gör egentligen? Den jag har/hade är på 7,2 megapixel och den rosa med lägst har 10,2. Svårt beslut det enda jag vet är att jag ska ha en samsung då jag trivs väldigt bra med det märket så varför byta.. Kanke ska gå efter färgen, isåfall vinner den rosa!! ;)
Helst av allt skulle jag se att jag fick mej en systemkamera men det lär få vänta, typ länge.....



Kommentera
Postat av: Mli

Hehe ja den rosa vinner:) Helt klart:) det är typ ingen ide att ha nån kamera med över typ 10 megapixel för att det inte går att ta eller skriva ut högre eller nått sånt,,, kommer inte riktigt ihåg men det var en som håller på med fotografering som sa de till mig iaf:) Hehe :)



Ja då,, fick mig en sån BH man har utan axelband för 50 kr och ett par svarta spets trosor för 30 kr:) hehe billigt:) Men det fanns typ inga kläder kvar där alls längre. Men så har dom faktiskt kört rean i typ 1 vecka:)

2010-07-20 @ 07:57:59
URL: http://mliisme.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0