Bad hair day

Torsdag och jag är ledig, trodde för en kort sekund igår att det inte fanns en chans att jag skulle få behålla den ledig men det fick jag. Puh tur! För minsann är våra gemensamma lediga dagar här i hemmet väldigt få. 6 stycken på 4½ vecka för att vara exakt. 

Igår blev jag nästan lite nöjd med mej själv, var ensam hemma igår kväll och tyckte att  det var piss tråkigt. Satt och spanade runt och tänkte nästan shoppa loss på HM bara för att liksom. Bara för att jag var ensam och hade tråkigt men istället för att trycka Godkänn köp valde jag Avryt köp. För första gången i  mitt liv var nog det!! Ibland kan jag.. Men en annan dag låter jag nog inte bli..


Idag är vädret dåligt, vilket man ju bara kunde förvänta sej för jag har nästan aldrig fint väder när jag är ledig. Antingen är det ostadigt eller dåligt. Men idag gör det inte jätte mycket,ska åka ner till Åmål sen och gå igenom vinden hemma hos mamma. Och senare kanske Mickis kommer hit en sväng och sen har Wilma bett om en playdejt med sin bästa kompis så det hoppas jag vi ska få till idag :)


Ska förklara rubriken lite också, tidigt tidigt imorse när det regnade som allra mest var det ett litet odjur som skulle ha sej morgon rastningen så var ju bara att bege sej ut det. När vi kom tillbaka in igen vart jag pissblöt i håret men bestämde mej för att ignorera det till förmån för lite mera sömn så gissa my look today? Tror inte att det finns en chans att jag kommer kunna få ordning på det.

Nej om jag skulle ta och börja nånstans så jag kommer iväg, kan vara en ide :)




Kolla denna förresten som jag hittade på blocket igår, jag undrar vart världen är på väg!!! Haha tänk dej synen att jag kommer dragandes med Wilma i en sån här?


Kommentera

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0