En fyndig rubrik

Idag har det varit en lång dag och en kall dag. Nu sitter jag i soffan och är trött,hungrig&frusen. Men jag har en varm filt,mat på gång och efter det ropar sängen på mej. Imorn blir åter en fullspäckad dag, skulle ha varit ledig och längtade grymt myckt efter att sova tills jag vaknade och dricka morgonkaffet under filten i soffan men det blir jobb istället. En sjuk och ingen annan som kunde ta det så då är det klart man ställer upp fast jag kommer bara att jobba över morgonarbetet och sen bär det av till karlstad för att fixa en massa saker. En färg som ska bytas och ny som ska köpas + massa nya penslar igen. Bildelar till mej och bildel till hjärtat. Jag kommer att åka vilse i jakten på hans bildel, tur att mina iaf ska inhandlas på biltema. :) Jag ska också hoppa in på stuven och kolla efter en bård till toaletten. Får även bli en tur till Ikea och köpa en toasits i trä, jag dör varje gång jag måste gå på toa i huset så nu måste en trä inhandlas för annars kommer jag förfrysa häcken inom kort. Tänk vad bortskämd man är? Det finns dom som inte ens har en toalett...
Fattig som en kyrkråtta är jag men har en bunt presentkort så måste nog besöka Gina Tricot och HM när jag ändå är i big city, stilla litte shoppingbehov ;) Ja det blir en hel dag för mej det, efter det tänker jag inte göra ett skit kan jag säga. Nån måtta får det va jag ska vara en latis!!


Och även nu ska jag vara en latis ska lägga mej och blunda&njuta av den varma filten tills maten är klar. :)


 

 

 


Såna här korgar som inhandlades på jysk och ska bli en korgvägg.Jag tror bestämt det kan bli jätte bra! Storlek 3, 4 stycken.


Kommentera
Postat av: Gitsie

De där korgarna är så fina. :)

2010-01-11 @ 18:36:54
URL: http://gitsie78.blogg.se/
Postat av: Lina.

Hej!



Jag driver webbshoppen, DesignByLina.se.



Nu har massa nyheter kommit in i shoppen, du kan bland annat kombinera ihop dina egna halsband/armband med olika berlocker (fler berlocker kommer inom kort) och kedjor. Snart kan du även få det ännu mer personligare med stansade namnbrickor till.



Välkommen!

2010-01-13 @ 15:57:39
URL: http://www.designbylina.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0