En slank hon dit.....

Sitter och dricker en kopp kaffe, har sovmorgon eller ja jag jobbar kvällen idag så har förmiddagen ledig :) Vet inte riktigt när jag ska börja idag för fick välja om jag ville gå på möte eller inte. Börja halv 2 eller fyra? Det lutar åt fyra för jag behöver allt ha lite grejar tid här hemma. Ska även ha lite telefon terror, ringa om min rostiga bil och så ska det ringas och fixas bredband och tv :)



Idag är jag om möjligt ännu mera invalid i min rygg för igår gjorde jag en snygg vurpa utanför ica, nånstans påvägen mot marken försvann reflexen om att ta emot sej eller dämpa fallet så jag dundrade i med min högra sida och nu värker nedre högra sidan av ryggen mer än resten. Blä! Dessutom tyckte jag det var ganska pinsamt att ramla, för jag gjorde det inte diskret sådär så att ingen såg nehej då hade en påse med pantburkar i handen och dom burkarna rullade många meter på den hala underlaget och allt jag hade i fickan lyckades och flyga ur. Jaja vad gör man inte för lite uppmärksamhet?



Snart är det helg igen och det betyder jobb helg och hus helg, vi måste spinna på lite så vi kommer iväg snart. Jag är så trött på detta huset nu!! Det luktar avlopp hela tiden överallt, ja jag vet det beror på vädret MEN vårat hus luktar inte avlopp så där vill jag hellre bo. Tillochmed kläderna luktar avlopp? Det är kallt..det drar längs golvet..går inte att ha fötterna på golvet utan tofflor.. Jag vill gå hemma i bara strumpor. Det blir översvämmning när jag tvättar, jag är ingen rörmokare eller man så jag kan inte.. Och det är ostädat men orka bry sej om det ingen som ska se ändå..Men som tur bär det snart av :) Det är faktiskt helt plötsligt väldigt kort tid kvar, om två veckor måste vi nästan vara på gång för att hinna städa ur och rensa upp allt här. Sälja av en del möbler behövs innan flytt så vi i te behöver ta med oss dom och för att inte förglömma köpa nya :)


Idag ska jag hämta paket med mina nya handdukar till mitt nya badrum och nya lampor. Och varför blev det mitt? Självklart är det ju vårat :)


Kom på att dte var två dagar innan lönen och då kan man se vad man får så fick ta en bloggpaus och surfa iväg och kolla upp det...JIPPI!! Säger jag just nu, men jag har inte lagt in mina räkningar,räknat på allt som ska till höger och vänster än men So far so good :)














Kommentera
Postat av: Jessica

Har lite dåligt samvete att jag inte har hjälpt till med huset som jag lovat, men jag kanske kan hjälpa till och packa i det gamla nån dag nästa vecka om det passar? Brukar vara tråkigt att packa själv. Kan säkert höra med mamma om hon vill ta Nova också, så behöver man inte tänka på det :)

2010-02-24 @ 15:10:11
URL: http://aaceton.blogg.se/
Postat av: Jessica

Näe men jag hjälper gärna till med det om du vill :) men säg en dag som du e ledig och som passar så jag kan fråga mamma. Tisdagar är hon dock inte hemma.

2010-02-25 @ 09:47:19
URL: http://aaceton.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0