Vardagen

Började dagen med kaffe besök av pappa och Ingela. Efter dom hade gått hem så tog jag mej en tur ut, började svängen hos Jessica med en snabb pratstund och överlämnande av 2 dvd boxar. Vidare efter det och plockade upp Therese för att åka och fika på domus. Efter jag hade släppt av henne tog jag turen om gamla jobbet och hämtade min Säffle kommun tröja som saknades sist och så tjata jag lite med Marie. Efter detta en tur till apoteket och lindex. Med mej från lindex fick jag ett par tjockare kakigröna leggins och från apoteket ett set med bobylotion och duschcreme och ögon grejs till Sally. Har väl minsann varit ganska social idag tror jag, hunnit med hur många som helst även om det varit korta svängar.

Igår kväll trodde jag nästan att det skulle bli bebis. Smärta är väldigt svårt att beskriva men hade liksom mer smärta än vanligtvis neråt och ett tryck över ryggslutet, nån slags ilande smärta på det som kom och gick men efter att jag gått och lagt mej gav det med sej och idag är det inte alls på samma sätt även om det inte är som vanligt heller. Hmm?! 14 dagar kvar idag, så nu återstår att se om det blir tidig,punktlig eller sen? 2010 eller 2011?

Trodde från det ena till det andra att jag faktiskt hade haft turen att vinna en tävling. Var en tävling som Goodiebag anordnade, den höll på i 24h och vinsten var presentkort på 500:-. Jag lyckades för once in a lifetime få till en helt okej motivering, hittade det rätta svaret på frågan också. Och när tävlingen var slut var Sandra från Säffle en av de 10 vinnarna. Men tror ni det var jag då? Ne minsann det var det inte, surt tyckte väl jag och ansåg att det faktiskt borde ha varit jag som vunnit! Ja jag är ego..

Imorn är det iallafall äntligen tisdag, ny vecka igen och planerad tur till Ikea. Har även tänkt mej en snabb sväng på H&M när jag ändå är i närheten eftersom jag hade min dementa syster med mej sist gång jag var där.

Annars inget mer att tillägga så nu avundar jag detta.





Kommentera
Postat av: Sandra

Det var jag som vann, haha :)

2010-12-29 @ 13:54:10
URL: http://sandrastomberg.com

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0