Torsdag

Snart helg igen, tycker det är det mest hela tiden nu för tiden.


Idag är det iallafall torsdag, har inte varit allt för aktiv idag. Tog det lugnt hela förmiddagen,städade lite och sen kom min gamla arbetskamrat Ulla från stödboendet hit en sväng, fick sitt underställ jag köpt med från Ullared och vi fikade. Dessutom fick jag en amaryllis, min första! Har alltid velat ha en men aldrig kommit mej för att köpa nån. :) Det var trevligt med besök, saknar dom alla därborta så alltid kul när man träffar nån!

Efter fika besöket var det minsann dags att börja elda, har ju varit så milt på dagen så behövdes inte då tyckte jag men nu är det kyligt. Så ner till pannan och sätta fart. Kan tillägga att jag är förbannat glad för att vi har värmepumpen också, huga dom jag vet som eldar verkar inte ha det kul nu..

Sen bestämde jag mej för att slå in julklappar, åhh vill nästan ta fram och klä granen så jag får lägga in julklapparna under. Myyys! Älskar att greja och göra fina paket med olika papper och matchande snören osv.
 
Nu ska jag sätta mej och knåpa ihop några fler julkort, har tydligen inte gjort tillräckligt många. Funderade på att skicka färdiga också, har jätte söta men då får jag beslutångest, vem ska få hemgjorda och vem ska få köpta? Så jag får göra några fler själv och skicka köpta nästa år.








Kommentera
Postat av: Inger Andersson

Hallå

Hittade hit genom min kompis Gitsie =)

Kul att läsa lite hur du har det! Duktig du är som bakar o står i.

Jag tror oxå du får den 13 januari, det sa jag direkt Maria berättade för mig.

Det är en bra dag att vara född på, många härliga, snälla, smarta, trevliga personer är födda den dagen!

Jag är för övrigt själv född då =)

Lycka till med krypet nu o håll dig till den trettonde!



Kram Inger

2010-12-02 @ 19:19:09
Postat av: mli

Försökr mig på at skaffa en sån där lillypie-gravid grjs.

Men hur gjorde du för att få den på din blogg där du har den?

2010-12-02 @ 20:00:40
URL: http://mliisme.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hej Inger, kul att du har hittat hit :)



Sitter och ler, själklart ska jag satsa på den 13e. Lycko nummer det :)



Kram

2010-12-02 @ 20:24:06
URL: http://mesandra.blogg.se/
Postat av: mli

Tack för hjälpen!!

Fixade det:D



Har suttit och krånglat och provat klistra in på olika ställen ett tag nu så tänkte nästan lägga ner det men så såg jag att du hade svarat och då gick de lätt som en plätt på första försöket;)

2010-12-02 @ 20:31:45
URL: http://mliisme.blogg.se/
Postat av: mli

Tack:)

din är också söt:)

Ja det var verkligen till stor hjälp för jag fick absolut inte till det själv:)

Har velat göra en sån länge,, dom är så söta;)



2010-12-02 @ 22:19:38
URL: http://mliisme.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0